Tugba_arslaan eğer tansiyonun yüksek değilse evet kanayabilir normal hamilelikte hormonlardan damarlar genişliyor bide kuruluk oluyor ondan çok kanardı benimde nemli tutmaya çalış arada bi su çek bırak canım çok olmaya başlarsa doktora git krem veriyor zaten