Ha-ti-ce Benimde hiç gögüs ucum yoktu sıfır dümdüz yani, ana doğumdan sonra bebek emdikçe çıktı sağma makinesinin değil bebeğin emiş gücü kuvveti daha fazla, olduğunuz yerde devlet hastanesine emzirme danışmanına gidin doğumdan sonra bebeğinizle o nasıl emzireceğinizi nasıl tutacağınızı gösteriyor ben gittim onun sayesindeokto gögüs ucum çünkü bebek gögüs ucunu değil komple kahverengi kısmı almalı ağzına hiç gögüs ucu olmayanların bile çıkıyor bu sayede ☺️