Bede bende arastırıdim kotu bısey duymadım ama boyle yazılınca ve burda bı kac posta yok cocuk down sendrom şu yok boyle diyince bana bısey olmaz dedı bunlara neden boyle diye celıskıde kalıyorum ben 30 HAFTALIGIM COK SUkur sıkıntım yok ben takmıyorum cok Rabbım den gelmıs ila bı sebebi wardır ama boyle riskli falan yazınca ınsan suphe duyuyor