Melody
Merhaba anneler daha önce yazdım alerji olarak gebelik kolestazı olan var mı 35 haftadan sonra oluyormuş bazı annelerde bende var heryerim kaşıntı içerisinde doğurunca geçicek dedi doktor doğuma bir ay var bi ilaç verdi bebeğime zarar olur diye endişe ediyorum ister istemez hiç bunu yaşayan oldu mu çok kaşınıyorum heryerim sankı ısırganların içine düşmüşüm gibi kabarıyor kaşıntı vurduğu zaman geceleri vuruyor mesela yaşayan bileniniz varmı çok zor durumdayım 😞