27+6 günlük hamileyim ama kendimi hiç iyi hissetmiyorum..Azıcık iş yapsam yoruluyorum ,geceleri bacaklarıma kramp giriyor.. Magnezyum ve kalsiyum içiyorum ama..Başım ağrıyor..Çoğu işi eşim yapiyor o da yoruluyor,ona da kiyamıyorum ..Bir de uzerine tüpte parmağımı yaktım, sakarlık da basladi ..Daha yol çok uzun görünüyor ben ise çok yorgunum:(Var mi benim gibi olan