Deletedmom9823 Yani bizimkiside öyleydi kırmızı içi beyazdı doktora götürdük doktor süt alerjisi dedi gördüğü dakika sonra raporla mama falan aldık 1 yıl a yakın süt ürünleri tüketmedi 6-7 ay kadar raporlu mamaya devam ettik ama tadı gerçekten kötüydü vanilya şurubu ekliyordum sonra aptamile geçtim 1 yaşından sonra yavaş yavaş denedim çok şükür bitti . Yani en iyisi doktora götürmek benim egzamam vardı belki oda tetikledi bilemiyorum