Damlaaa34 Kızlar gebeliğim 4+5 iki gündür aşırı derecede karnımın sağ üst tarafında ağrı var sebebi nedir sizce ☺️
Damlakrdg Damlaaa34 benimde 9+3 gunluk benimde 3gundur karin agrim var ama gaz sancisi benimki sanirim insallah gecer 😢