Smyye97 Bebeğim 36+3 haftalık bugün nstye bağlandık nabzı çok yüksek çıktı doktorum doğumhanede tekrar nstye baktırdı orda düzelmişti şükür. Düzelmezse hemen doğumu başlatacağını söyledi. Aranızda böyle bir durum yaşayan oldu mu?
melegim_ve_ben Smyye97 iki hafta önce nst de bebegin kalp atış hızı yüksek çıktı.Nst yi yeniletti dr um normale dönmüştü.Uzerine sonraki dönemlerde cekilen nst lerde tekrar yaşamadık ayni durumu bir daha.Simdi 37+5 iz .
Saadet-1310 Sanırım kontraksiyonlar geliyor hissediyor musun kasılmaları artık son haftalar hissetmen gayet normal bir iki haftaya doğumun olur diye tahmin ediyorum gecikedebilir ama normal yani korkulacak bi durum değil 😊
Smyye97 Saadet-1310 Kasılmalarım arada bir oluyor geçiyor ama karnım sürekli sertleşiyor 🤷♀️ Dün doktor öyle deyince çok korktum. Şuan evde nabzı falan yükselse nerden anlıycam dünden beri bunun sıkıntısına girdim😌
Saadet-1310 Smyye97 Smyye97 karnının sürekli sertleşmesi sancıdır bunu takip et günde kaç defa oluyor ne kadar sürüyor diye
melegim_ve_ben Smyye97 Kan değerlerine baktı mı dr un canım.Anne de kansızlık ya da tsh hormonundan da olabilirmiş.O dönemde sormuştum dr um öyle demişti.