Defne74 SedanurA ben hep dalin kullandım ıslak mendili de öyleydi hep bi süre sonra uni baby aldım ıslak mendili
annesi_ SedanurA benim ilk hamileliğim mustela şampuanı aldım bakalım nasıl gelicek ıslak mendilde yenidoğan uni babynin aldım
SedanurA annesi_ Evet mustela çok iyi diyorlar ama fiyat olarak diğerlerine göre yüksek eğer dalin veya unı baby iyi değilse mustela alacaktım
annesi_ SedanurA ben trendyoldan aldım 200ml 47tl ye indirim vardı pahalı evet ama mecbur alıcam kendimden kısarım bebeğime alırım en iyisini yeter ki o iyi olsun😊😊