dilaraalemdar meltemonen evet bakıyorlar bn de ilk önce ultrasonda baktıklar sonra şeker yüklemesi yapıldı
llFatma meltemonen kan alındı iltrasona bakıldı açken hareketlerine bakilmak için sonra glikoz icirildi 1 saat bekletildi tekrar kan alındı yine ultrason bakıldı sonra yine kan alındı uff yorucuydu🤦
Alka dilaraalemdar canım bana dediki 24+1 bugün. Sadece 4 kilo almışsın. Anladığım kadarıyla dikkat ediyorsun yememe felan o yüzden gerek yok dedi yapsam bile düşük çıkacak dedi. Yapmadı şeker yükleme.
Fadikb Alka dilaraalemdar canım bana dediki 24+1 bugün. Sadece 4 kilo almışsın. Anladığım kadarıyla dikkat ediyorsun yememe felan o yüzden gerek yok dedi yapsam bile düşük çıkacak dedi. Yapmadı şeker yükleme. Ben 32+4 haftalığım ve sadece 4 kilo aldım ama şeker çıktı. Pek güvenmemek lazım alınan kiloya belli olmuyor çünkü .
Meryem2746 Alka bide ileri haftalarda bebeğin suyu fazla olabilir az olabilir doğumda oluşucak sorunların önüne geçmek için takip etmemiz lazım dedi doktorum 24-27 haftadan sonra yapamayız Allah korusun bişey cıkar önceden önlemimizi alırız dedi
Alka Fadikb tatlıyı kestim bende canım o bakmayınca. Gidip başka doktor a mı baktırtsam bilemedim ki ya. Sağlık ocağında ki ebede sana kalmış herkes baktırmıyor zaten dedi ama korkuyorum da.
Mrs-Turkk Buket_dadas siz sağlık ocağına kayıtlı değil misiniz? Ebeler takip ediyor ve bilgilendiriyor
Nazmila1978 Buket_dadas merhaba canım senden bir ricam olacaktı geçenlerde çin takvimine göre cinsiyet belirleme paylaşmıştın onun linkini buraya bırakabilirmisin tekrar 😊