Dilann11 Merhaba hamişler Allah kısmet ederse bir kızım olacak 22+5 olduk bugün ama ona henüz isim bulamadım babası Sıla veya Hazal istiyor ama ben çok kararsızım sizinde varsa aklınızda güzel bir isim yardımcı olur musunuz lütfen
Defne74 Dilann11 yagmur gökçe ismi vardı aklımda ama ilk kızımın adını eylül defne koydum ikinci kızım olursada vefat eden görümcemin adını koycaz arzu hazal da güzel isim ama hayal da olabilir