Damoss Selam güzel anneler bebik yaklasık 3 gündür kıpır kıpır yaramaz mı olacak bu cocuk korkuyorum vallahi sağlıkla gelsin uslu olsun 🤪🤪
Deletedmom_33 Damoss Benimki de aynı şekilde 19+2 olduk özellikle akşam 9 dan sonra 😅 birde şeftali yediğimde çok hareketleniyo
Mom62266 Damoss benim de ilk gebeliğim 21. Haftaya girdim yeni yeni hissetmeye başladım bazen hiç durmuyor geceleri hele ki sağlıklı olsunlar da kıpır kıpır olsun 🌸❤️
Damoss Clementinee Gazla hareketi ayırt edebiliyoruz canım benımde suan 19+3 önümüzdeki hafta 4 olucak merak etme yakındırrr güzel anne💙💙