ElifZenginUral minik18 minik18 karın bölgemde bende de çok kasılma oluyor 17 haftalığım bende.hatta rahim bölgemde de gün içerisinde kasılma oluyor normal mi bilmiyorum ama.masa başı çalışıyorum belki ondan gaz olıyordur ondandır diye düşünüyordum hep.
Hacer96 minik18 büyük ihtimal ama göbek deliğinde birşey hissetmedim henüz gün gün değişiklikleri gözlemliyorum ☺️
minik18 SevdenurTirasci benim kontrolumde haftaya Internette arastirdigimda rahim buyumesinden yazıyor
Cananscs Acımayı bilemem ama gerilmesi çok normal 16 haftalığım şimdiden gerilme oluyor sertlik oluyor ve oynadığını hissedebiliyorum
Hacer96 minik18 göbeğimin altında karıncalanma oluyordu ve birşey şişip iniyormuş gibi hissediyordum sanırım güçleniyor bebeğim dün 2 defa belirgin bi şekilde hissettim
Hacer96 minik18 açıkcası pek bir bulantım olmadı çok şükür çok nadir bazı sabahlarda olmuştu kraker saolsun işe yaradı şuan hiç bir sıkıntım Yok ☺️
betulunannesi 17+4 um karın agrim mide yanmam çok fazla yavrum ters donmuş anı batma hissi benim ondan kaynaklı yemiş. Sık idrara çıkıyorum baskı yapıyor rahme ama normal yani rahim büyümesinden kaynaklı bi ağrı olabilir sizin
Agg0207 Bendede karnımın altı sertleşiyo sanki kasıgımda bi acı hissi oluyo iki üç gündür doktoruma sormadım bende haftaya sorucam hepsini kötü düşünmemeye bak canım