Halimeb pahalı ama değer diyor insan çok ilgili çok bilgili bi doktor yani ben ilk gebeliğimde rengin hanıma gidiyordum medicanada maximum odasında görüşme süremiz 10 dakika oluyordu ve bebeğimi kaybettim mustafa beye ameliyat olmak için gittim ameliyata gerek yok serklaj yaparız dedi ve dediği gibi yaptı 12. Haftamda rahmime dikiş attı