Vahideozturk2 Selamlar arkadaşlar, 39+0 ım , son iki üç nst de hafif sancılar çıkıyor ama çok az belli belirsiz hissediyorum sancıları. Rahim ağzı baya incelmiş dedi ama açıklık yok. Tecrübeli anneler sizce doğum kendiliğinden başlar mı ?
Aysenurrrrrrr Vahideozturk2 bende bekliyorum 39+5 açılma yok hafif sancı var kaç gündür artmıyor da 🙄
mrsflowers Vahideozturk2 nst neden bağlıyorlar canım bende 34+5 dün bağlandım bebeğin kalp atışına bakacağız dediler sancı mı ölçüyormuş hiç de sormadım
mrsflowers Aysenurrrrrrr bana doktorum hareketler verdi birde hurma adaçayı önerdi sıcak duş korunmasız ilişki yer siler gibi yap otur dene bir
Vahideozturk2 mrsflowers son haftalarda kontrol amaçlı istiyor doktorum, nst de ikisi de gözüküyor, alt taki çizgi sancıyı gözteriyor, üstteki kalk atışlarını
Aysenurrrrrrr mrsflowers sıcak duş her akşam yapıyorum bel altıma plates topunda zıplıyorum hurma yiyorum ama olmuyor canım yürüyüş yapıyorum ama sonra karnım taş gibi kesiliyor 🙄 vakti zamanı var demekki ama keşke açılmam olsaydı biraz da olsa ne bilim🥺
Vahideozturk2 mrsflowers ben de yapayım bunları, bana plates topunda hareketler önerdi, zıplama, yuvarlak çizme, sonsuzluk harekeyi yapma gibi