Sblatc 31.haftaya girdim muyane için özele gidiyorum nst kaçıncı haftada başlıyo bilmiyorum ama doktor nst isteyince devlette yaptırsam olur mu? Devlette nst için randevu mu alınıyo nasıl oluyo?
Ilkayy Sblatc 32 de başlıyor Nts devlet sırf Nts sokmaz canım muhane olduğun sürece devlette Nts girersin
Hilal-95 Ilkayy bende bişey sorm ozaman bende 32 bidakı gittimde sanırım nts ye giricem bende aç yada tok felan fark ediyormu
Sblatc edaer pahalı değil heralde ama her hafta isteyince her seferinde para mı veriliyo. Benim gittiğim hastanede 30 ₺ sanırım. Normalde çok değil ama her hafta mı istiyorlar ayda 2 kere mi bilmiyorum
C-12 Papatyaa38 çok bişey tutmuyor ben iki hafta önce 30 verdim tabi değişir fiyatlar ama çokta bişey değil
Serendinc Papatyaa38 ben Çorum’da yaşıyorum özel hastaneye gidiyorum nst icin ayrı ücret vermiyorum . Mesela geçen hafta sadece nst için gittim muayene olmadım ücret de vermedim. Her hastane farklı galiba
tugbakaragul Sblatc nst ücreti bulunduğunuz yerde çok mu yüksek? Çünkü devlet hastanesi sadece nst için kabul etmeyebilir. Bizim burada 40 TL ve sadece haftada 1 kere gireceğim için bana çok gelmedi sanki ama orada nasıl bilmiyorum tabii
Sblatc tugbakaragul gittiğim yerde 30 sanırım ama her hafta isterlerse ayrı ücret veriliyorsa birqz fazla gibi
Ilkayy edaer 250 muhane 120 de Nts para veriyorum ben hastaneden hastaneye değişiyor 30 bile giden var Nts ye
tugbakaragul Sblatc Her hafta verme fikri evet biraz fazla. Ama sonuçta ne kadar gireceğiz ki. Sonuçta son haftalarda giriliyor sadece. Ayy bilemedim , kaç kere gireceğiz bu nstye 🙄😅
Aysecnr Sblatc 32.haftadan itibaren her hafta nst istedi doktorum. Her hafta nst ücreti ödüyorum canim
Dilara0638 tugbakaragul son aylarda her gittiğinde mesela bana 33 te nst başladı doktorum artık her gittiğimde bağlayacak şimdi artık 2 haftada 1 kontrole çağırdı daha sonra haftada bire düşecek doğuma yakında 3 günde bir
tugbakaragul Dilara0638 benim 36. Haftada başladı her hafta gireceksin dedi. Pazartesiden pazartesiye gireceğim dediğine göre sonraki haftada 3 günde bir olacak o zaman çünkü 38 oluyorum. Hayırlısı bakalım 😅