Sblatc benim o sertleşme nst sırasında oldu. Sancıymış. Doktorum minik sancıların var senin dedi. 33.haftayı doldurdum bu arada. Sonra tekrar nst istedi. Bu sefer o sertleşme olmadı. Sancıda çıkmadı. Yani o sertleşme kasılmalar düzensizse yalancı sancıymış. Biz yakaladık ilk nst de