Selam güzel anneler, dün doktor kontrolümüz vardı. 36 +2 günlük hamileyim. Plasenta kireçlenmeye başlamış suyum azalmaya başlamış bebiş de kanala yönelmiş. Doktorum çarşambaya kadar dikkatli olucaz çarşambadan sonra yürüyüşleri arttırıcaz. Normal doğuma çok uygun olduğumuzu söyledi. Muhtemelen cumaya da bebiş gelir dedi. Beni bir heyecan ve aynı zamanda hüzün kapladı. Sanki minik kızımın tekmelerini hissetmeyince huzursuz hissedeceğim. Onu paylaşmak zorunda kalacağım gibi hissediyorum. Biliyorum çok saçma ama dünden beri aşırı duygusalım. Sizlerden de böyle hisseden oldu mu 🥺🥺