Ay_parcasi Herkese günaydın hanımlar bana İntgramdan veya bildiginiz siteden isimli nakışlı tulum ve emzik Zinciri yaptirabilecegim uygun güvenilir mümkünse kapıda ödemeli bir site onerirmisiniz şimdiden teşekkürler 💐
Sultann1603 Ay_parcasi nakışlılar gereksiz pahali zaten 1 2 kere giyilcek bisy icin 250 300 lira vermeye deymez ben bebeqon sayfasından baskılı yaptrdm 180 lira yastığı falanda var gayet güzel geldi
orkidehaniimm Ay_parcasi emzik zinciri için busrahobievi diye bir sayfa var çok güzel şeyler yapıyor hem güvenilir hemde kapıda ödemesi de var uygun fiyatlı evde çalışan kadın girişimci tavsiye ederim ☺️