Hmomy10 Selam kızlar nakisli hastane cikisilarinizi nerde yaptırdınız kac parca en çok kullanılan sizce ?
Deleted5544 Hmomy10 defnehobi yalova sayfasındna yaptırmıstım. 2020nin başında 60 liraydı 3 parçalı set. bence 3 parça yeterli, fotoğraf için kullandım zaten sadece. hemşireye 5li normal bi takım vermiştim
bahtnurr1 Hmomy10 derinbaby de yaptırıyorum. 10lu set ebebekten aldım zaten 5li tulum şapta eldiven alıyorum sadece
Dugisim bahtnurr1 bende Geç En gün ordan sipariş verdim. Battaniye tulum şapka 150 tl. Zaten Zıbın kullanmıyorum tulum vs. Içinde kalacak 3 lü yeterli .
Hmomy10 Betusun hediyeliklerine 4 lu set yaptırmıştım bende geldi urunler çok güzel ama parcalar yeterli olur mu sonrada kararsız kaldım tam 10 lu set mutlaka olmalı mı sizce