Meltem35
30+4 haftalik olduk. Dünden beri aşırı derecede kaburgalarim agriyordu. Şuan ağrıdan duramıyorum ve sırt ağrım da var. Doğumla ilgili birsey olabilir mi?
ZekiyeHasan
Canım hangi taraf kaburgan ağırıyorsa (benim sağ kaburgamdı)göğüslerin altında olan bölgeye masaj yap büyük ihtimalle ya kafası Yada ayaklarını sıkıştırıyordur .zaten masaj yaptığında oradaki ayağı Yada kafasını hissedeceksin hemen pozisyon değiştirecek ben her ağrıdığında öyle yaptım kaburga ağrım geçti tabi bi kaç hafta idare edeceksin .araba ya binmek dik oturmak uzanmak kabus olmuştu benim için Rabbim şimdiden şifa versin mutlaka dene
Meltem35
Teşekkür ederim bir deneyeyim. Doktorum ağrın olacak normal diyor ama bu kadar ağrıyla nasıl geçecek bu kadar zaman bilmiyorum.