minikkurabiyelerinannesi aysenurx ay inanmıyorum aynı sorun bende de var bütün gece sancı çektim uyuyamadım 2 gecedir böyle sertleşiyor taş gibi oluyor karnım hangi yöne yatsam o yöne sertleşiyor hatta bende aynı konuda paylaşım yaptım 😌 36 haftalık benimde
denizdalgasi1 aysenurx evet benimde öyle bütün gece sancı çekiyorum çok zor geçiyor 39+6yım hep sancı gelsin diye bekliyordum onun için hiç şikayet etmiyorum
Hatice3581 Parla_ aynı bir hevesle gidiyorum nstde çıkmıyor yalanımı söylüyorum diyorum ya karnım taş kesiliyor 1 haftadır uyuyamıyorum 37+3 üm
aysenurx minikkurabiyelerinannesi 1 hafta öne çekti sezeryan tarihini perşembe günü 37 haftayı doldurunca alıyor
minikkurabiyelerinannesi aysenurx hayırlısı olsun , peki neden öne çekti ki riskli bir durum mu söz konusu oldu