Kızlar dün kontrole gittim artık son haftalar. Bir tane normal doğum kızım var 3050 gr doğmuştu. Şimdi oğlum geliyor ve kilosu 4200 dedi doktorum. Şok oldum. kontrol için radyoloji doktoruna da gönderdi, o da aynı şeyi söyledi. Pazartesi günü hocayla konuşacağım normal yapabilir miyim diye değerlendirecek ama sanırım riskleri kabuk edersem. Kendimi hep normal doğuma hazırlamıştım şimdi sezeryan görünüyor. Tabi ki hangisi bizim için sağlıklıysa onu tercih edeceğim. Ama ultrason bazen yanlış da çıkabiliyor. Bu şekilde ultrasonda yüksek çıkıp doğunca düşük olan var mı aranızda