Anneadayii22 22 haftalik olduk ama belimde ve kasıklarımda agri var cok siddetli degil ama kendini belli ediyor ve ara ara vajina da batma oluyor bebegim hareket ediyor ama endiseleyim yine de ilk defa boyle oldu
deutschetraum Anneadayii22 aynıyız canım bende her gün yürüyüş yapıyorum dün feci bel ağırısı oldu yürüyemedim
fenperest Anneadayii22 23 haftaligiz, yaklasik 16. Haftadan beri bel agrim var. Kasik agrim var bazen adim atarken zorlaniyorum. Bebek kendine yer actigindan dolayi sıkıştırıyormus. Ama sizde eger cok siddetli dayanilmayacak gibiyse nolur nolmaz dr a gorunun
melekylmzr Anneadayii22 bende bugün 22 haftalık oldum dün bel ağrımdan duramadım bazı hareketlerde zorluyor o batma ve pelvik ağrılar oluyor hatta doktor 9 ayın böyle geçmez rahat ol dedi tabii ki siz doktorunuza belirtin bence içiniz rahat olsun ama sormayıda ihmal etmeyin