Eloshi Kizlar cok fena grip oldum dunden beri bogazlarim kemiklerim felan cok agriyor surekli hapsiriyorum ve buna bagli kasilmalar oluyor arada cok halsizim korkuyorum bebege bise olurmu:(
Duy_gu Eloshi bende yeni atlattım csnım inşallah bişey olmaz kaç haftalık ben de hapşırma olsa halen kasık larım ağrıyor
Sametnida Eloshi Bende geven hafta atlattim bisy olmaz ama yemene dikkat et 😞 bol bol c vitamini tuket ve bogaz agrisina ilil su lkmon bal kullan surekli
Eloshi Sametnida oyle yapiyorum cnm insallah bende kolay atlatirim 2 senedir hic grip olmamistim bu baya agir geciyor:(
Bebegimveben0811- Bende gribim 3 gündür hapsiriktan bitap düştüm burnum hala tıkalı geceleri biraz zor geçiyor ama beslenmene çok dikkat et