Arkadaslar bn bibsitede oturuyorum bnm evim sitenin arka tarafina bakiyo ve otobanin dibindeyiz neredeyse cok yakin bu yuzden evimin tam karsisinda baz istasyonu var .diger yam direlere deglde tam bnm salonumun karsisinda uzakta degl yakin.hamilr kalirsam bu benim bebegime zarar verirmi tasinmam mi gerekiyo lutfen gercekten ciddi bilgisi olan yazabilirmi rica ediyorum