asdfg3 İlk 4 aya kadar bende çektim malesef 🤦🏻♀️ Sürekli kusuyodum su bıle içsem cikartiyodum. Hiç bişey yiyemiyodum bulantılar dan dolayı. Hep hasga gibiydim başımı yastiktan kaldiramiyodum yataktaydim hep 🙄 Böyle de felaket tellalı gibi oldum ama 🤦🏻♀️ 4 aydan sonra duzeldim ama 👏🏻 33 haftaligiz çok şükür hiiic kalmadı sorunumuz . Şimdi sadece ben agrilariyla uğraşıyorum 🤭
Ama bı csn cikiyo ortaya kolay değilmiş gerçekten 💕 Sağlıkla gelsinler