HabibeKerim Hicbir şekilde ilaç verilmiyo ne yazık ki korona olsan bile. Beni kovid servise aldıklarında bebek için serum, parol, kan sulandirici ve öksürük şurubu verdiler orda da mecburiyetten çünkü çok çok ağır geçirdim ve korondan dolayi doğumum ben ordayken gerçekleşti. Yüksek ihtimal siz aşıdan böyle oldunuz. Bazılarında aşıdan sonra sanki korona olmuş gibi yan etki yapiyomus