39+5 deyim kızlar. Karnımın içi acıyor. Bu durumu yaşayan var mı ? Sancı felan değil ağrı da değil içi acıyor çocuk hareket ettikçe etmediği zaman da acıyor hafif karnıma dokununca içten bi acı hissi. Uyutmuyor da anlamadım ben. Üst tarafta olan bi acı ne yapacağımı şaşırdım 😔