Nisssss bebegim erkek. İlk bebegimdede olmuştu ama onda çok farklı sorunlarımız vardı tüm üriner sistem bozuktu.
2 operasyon geçirdik. Ama bunda durum farklı sadece böbrwklerde büyüme var suan 21+3 ve böbrekleri 6.5 ve 6.3 sadece genişleme olup düzelen varmı?? rabbim tüm bebeklere şifa versin inşallah