Feride2435 devlette doğum nasıl bilmiyorum ama ben özel de doğum yaptım kızımı ebemiz kucağında çıkarttı doğum katına aldı ben sezeryan doğum yaptığım için ameliyathane aşağıdaydı.
çanta hazırlığına gelirsek ben 29.hafta da hazırladım ne olur ne olmaz diye küçük valiz almıştık
bebeğime 10lu hastane çıkışı 2 takım da 3lu takım aldım , 25 tane bez , 2 paket ıslak mendil , pişik kremi , 3 çorap , 5 tane zıbın atlet , 2 alt açma örtüsü , biberon , muslin örtü, pusetsiz cikartmiyoruz demişlerdi pusette götürdük yanımızda , ben yazın doğum yaptığım için battaniye almadım. kendime onu düğmeli gecelik , onu düğmeli pijama takımı , terlik , depend , göğüs ucu kremi , çorap , tarak , rool on , diş fırçası , dis macunu , havlu , şampuan şuan aklıma gelen bunlar
sezeryan olacağı belli olduğu için kendime nescafe almıştım bardak koymuştum önceden şekersiz komposto yapmıştım ameliyat sonrası içmek için sütüm gelsin diye