Kızlar 36+1 günlük hamileyim bugün ikindi vaktinden beri adet sancısı gibi bir ağrı var karnımda 😏 bebek kasılıyor karnım taş gibi oluyor karnım ağrıyor en sonunda bebek gevşiyor o Ağrıda hafifliyor 😌 sebebi nedir sizce yalancı doğum sancıları olabilir mi ?