biroglanannesii Kızlar 19 haftalık hamileyim . tuvaletimi yaptıktan sonra makat ağrısı yaşıyorum, süründürüyor resmen. Kabızlık mahvetti beni 😞 sanırım bekunis içicem . Var mı böyle olan ?
Biryolcu biroglanannesii ya maalesef gebelikte kabızlık sık karşılaşılan bir durum. İnşallah hemoroid olmazsınız ya da makat çatlağınız olmaz. Ben zorda kalınca duphalac şurup kullanıyorum tuvalete daha rahat çıkıyorum