Slm kızlar ben 7 gün önce normal doğum yaptım ama zor geçti çok şükür alhamdulila 8 dikiş atıldı yırtıldı kendi hep ıkınıyordum tam çoçuk geliyordu gene sançım soguyordu gelelim asıl kızlar ben sancım çok çok karnım altı agrıyor sanki ragmim parçalanmış napıçam bilmiyorum bu sançı nedir sanki doğum sançısı arakaya dogru gidiyor korkuyorum