Meryems1 kaynımın iş yerinde 3-4 kişide birden çıktı. Çocuk daha yeni staja başlamıştı, hiçbir belirtisi yok ama kapalı alanda birlikte çalışıyolar diye iş yeri sahibi kapatmış bilinçli bi insan olarak. Şu an tüm personel karantinada. En az 3-4 gün sonra çıkar dendiği için de pazartesi günü hepsi test verecek. Negatif çıkanlarla işe devam edilecek. Annem yeni atlattı, babam bende bişey yok dedi dedi. Annemin karantinasının bitişinde babam pozitif çıktı bu sefer ki gerçekten hiçbir belirtisi yoktu. Annem de grip gibiydi ama ben gideceğim diye test yaptırdı