Sevgili anneler,
18+5 günlük hamileyim gebeliğin başında kese etrafında kanama yüzünden 3 gün hastanede yattım serum progestan ve pruloton ile kanamayı kapatmıştık dün tekrar olduğunh gördük ultrasonda progestana tekrar başladım 100 mg olanına fakat günde 3 kez kullanıyorum aynı durumu yaşayıp bebeğini kucağına alan anneler var mı aramızda 🥺