tugcengizzz Simdi lavoboya girdim 38+2 günlük bebegim peceteye baktigimda kan vardi agrim sancim yok hastaneye gitmelimiyim?
2-prensesannesiii tugcengizzz Tam 38.2 de benimde nişanım gelmişti duşumu aldim 2.3 saat sonra falan hastaneye gittim gecesine doğum yaptım kendi sancimla . Siz yinede bir gidin baksınlar bence duruma göre gelirsiniz eve.
Nghn_ tugcengizzz Doktorunuzu arayin haber veri bence o sizi yonlendiricektir. Hayırlı güzel doğumlar 🌺🤗
Uyumsuzzz Bende 38+3 haftalik gebeyim. Doktorum bana ufak lekelenmeler olursa gelmene gerek yok demişti kıpkırmızı ve nişan olmadığı sürece. Yinede içiniz rahat etmez bi doktora gidin
Minnak-kalbim tugcengizzz benimde 37+6 da sizin gibi oldu. Dünde bebeğim çok desisik hale koymuştu kendini karnim armut gibi olmuştu sağ tarafa koymuştu harekette etmedi ne yediysem gittik herşeyi normaldi serum.takildi sonra hareket etmeye başladı bı parmak açıklık vardı eve geldim