HilalAsel Merhaba kızlar 28 haftalık gebeyim. Bugün 3 kere karnımın sol tarafına adet sancısı gibi sancı girdi 15 20 saniye sürdü sizce bu neyin nesi olabilir
Nefesim74 HilalAsel bende 28 haftalık hamileyim 2 gündür aynı şey bana da oluyor sanırım normal bişey çünkü bugün doktora gittim ultrasonda hiç bir sorun yoktu nts ye bağladılar sanci falan da çıkmadı çok şükür
HilalAsel Nefesim74 çok şükür 🙏🏻 Nts ye kendileri mi bağlıyorlar ben devlet hastanesine gidiyorum da bakarlar mı acaba
Nefesim74 HilalAsel bende devlet hastanesine gidiyorum eğer agrım var diye söylerseniz nts ye bagliyolar