Bsrazynp11 merhaba arkadaslar ya benim bat 4 ekim fakat bugun test yaptım ama negatif eger olsaydi silikte oksaydi cikmazmiydi sonucta reglime iki gun kalmış oluyor kahirdan kendimi yiyip bitiriyorum ya lutfen yardimci olun acaba pozitife donermi bu iki gunde
Duy_gu Bsrazynp11 kuzum kendini sıkma rahat bırak stres yapma ben stresten 100 kere test yapmıstım stres olunca olmuyor adete yakın testler doğru yanıt vermiyor adetin yakın ise
Minik_mucizem2 Bsrazynp11 benimde bugün hariç 3 günün kalıyordu yarın dedim nede olsa varsa çıkar ama dün gece yaptım negatif çıktı. Bide adet olacam bence umudum yok
Belizmoms Bsrazynp11 bence adetinizi bekleyin be sabırlı olun biraz. Boşuna kendinizi üzüp yıpratmayın biz burda yazsak bekle çıkar geç döllenme vs desek iyice umutlanırsanız ve adetiniz gelince hayal kırıklığı Yaşar daha çok üzülürsünüz herkesin vucudu bir değil hormonları bir değil kiminin adetten 10 gün çıkar kiminin adetten 10 gün sonra o yüzden başkalarının çıktı benimde çıkar diye boşuna kendinizi heveslendirip sıkıntıya sokmayon . Sürekli hamilesiyim hamile kalmalıyım psikolojiisndrn çıkın stres yaptığınız sürece olacağı varsa da olmaz sakin ol zamana bırak rabbim gönlünüze göre versin
Bsrazynp11 Duy_gu iki gun kalddi kuzum bnmde dsndgm sey olsaydi enazndan silik olurdu of moralim cok bozuk ya cidden
Bsrazynp11 Gul-42 ama herkesler diyo adetime iki uc gun kala yapıyorum silik cikiyo falan varsa çıkıyor diyorlar hani ya ona guvendim bnde
Duy_gu Bsrazynp11 canım morelini bozma bence hayırlısı adete yakın testler yanıt vermiyor sen adet geçerse dene bence
Bsrazynp11 Belizmoms Oda dogru ama nebileyim kac aydir korunmuyorum niye olmuyor diye artik uzuntuden mahvoldum bu yaptığım kacinci test inan bilemessin ama allah razi olsun usenmeyip boyle beni sakinlestirip yazdigin icin cok çok sagol kuzum ya
RasimEfemoms Bsrazynp11 Bsrazynp11 güzelim kendini bu kadar bunaltma rabbim hayırlısını versin. Ben 1 gün geç oldum diye test yaptım sat 12 Ağustos normalde 11 inde olmam lazımdı. Test sonucum negatif çıktı. Tabi o zamanlar hamilelik belirtilerim de vardı. 14 eylülde rüyamda hamile olduğumu görüp test yaptım ve pozitifti. O gün doktora gittik 6hafta 2 günlük hamile olduğumu söyledi doktor. Yani gebeliğimin üstüne adet görmüşüm. Hayırlı evlatlar nasip etsin rabbim… umudunu yitirme ama bu kadar da bunaltma kendini
Bsrazynp11 RasimEfemoms Oda dogru be kuzum rabbim nasip edince her türlü oluyor cidden kuzum ne diyelim nasibimizi beklemek sanirim en iyisi ya
Mel2 Bsrazynp11 benim reglm 3 gün geçmişti ve negatifti sonra 2 gün sonra erken gebelik testi aldım onda pozitif cıkmıstı
Kbrasln Mel2 bnim de 2 gün geçti bugün test yaptım negatif cikti sizin yumurtlama dan kac gun sonra pozitif gördünüz acaba
Belizmoms Bsrazynp11 sende sağol canım bak yeni korunmayı bırakmışsın sadece sakin ol stres yapma . Rabbim nasip ettiği sürece olur. Sürekli düşünmeyeye çalış oluruna bırak yumurtlama günlerini öğren burda gördüm çoğu kişi öyle yapıyor 🥰😘 zamanı var daha demekki birazcık daha sabır