Fasulyeninannesi1 ilk akşam sol tarafıma yatınca hissettim. Sürekli konuşup bişeyler anlatıyorum ben kızıma. Şimdi yattık uyucaz rüyalar gorcez diye. Kasığımın olduğu kısımda bı hareketlilik hissettim. Mısır patlıyor gibi düşünün birden vurdu gibi. Bı 5dk sonra tekrar aynısı oldu. Mutluluktan aglicaktim. İçinize öyle bişey oluyor ki o olduğuna emin oluyorsunuz gaz değil bağırsak hareketi değil bu bebek diye anlıyorsunuz rabbim bir an önce daha net hissetmeyi nasip etsin Hepimize❤️❤️❤️
Kızımız çok hareketli maşallah doktorda artık hissedilebileceğini söylemişti geçen hafta 😊