27+4 teyim bir aşağı iniyor bir yukarı çıkıyor, sağa sola dönerken yerimden kalkarken zorlanıyorum, bir kaç gündür bacağıma kramp girmeye de başladı uyurken. Benimki yatış yönümü sevmediğinde fena vuruyor acıtıyor hemen öbür tarafıma dönüyorum 🤗 bazen de altıma kaçırmak üzereyken uyanıyorum iki büklüm gidiyorum wcye 🙄