İşte benim doğum hikayem
Merhaba arkadaşlar, biraz uzun olabilir ☺️
Tam 25 gün önce buraya sancılarımın ara ara olduğunu yazmıştım, 4 eylülde başlayan adet ağrısı gibi sancılarım akşama doğru çok fazla sıklaşmaya başladı bende evde sakin kalmaya çalıştım duşa girdim her sancım geldiğinde derin nefes aldım ve oturup kalktım nefes alıp vermek ciddi şekilde hafifletiyor ve size yardımcı oluyor. 5 Eylül sabahında artık sancılarım sıklaştı ve doktorumu aradık hastaneye gittik sancılarım çok fazla çıkıyordu fakat sadece 1 cm açılmam olmustu. Doktorum yatısımı istedi ama ben eve gidip rahat rahat beklemek istedim. Doktorum da 3 saatte bir nst için gelmemi istedi kabul ettim çıktık Akşama doğru sancılarım o kadar sıklaştı ki artık 2 3 dakikada bir olmaya başladı bende doğuma az kaldı diye bir yandan seviniyor bir yandan sancılarımı çekiyordum. 6 Eylül sabahı artık dayanamayacak gibi oldum ve eşimle annemle beraber hastaneye gittik. Doğumun başlayacağını düşünürken bir anda sadece 1 buçuk santim açılma olduğunu söyleyince doktorum çok ağladım hala uzun bir yolun beni beklediğini anladım. Doktorum artık yatış istedi ve kabul ettik öğlene doğru artık gücüm kalmadı ve dakikada bir sancılarım oldu fakat hala açılmam aynıydı bayılacak gibi hissediyordum ve 40. Haftam dolduğu kanamam da olduğu için karar vermek zorundaydık sancılarım en yüksek seviyede çıkarken hiç açılmam olmadı. Doktorum hemen sezeryan olmam gerektiğini söyledi o kadar üzüldüm ki tam 48 saat boyunca sancı çektim ve doğuramadım düşüncesi beni çok üzüyordu ağlaya ağlaya ameliyata girdim ve oğlumu 2:15 de kucağıma aldım tam 2 buçuk kilo minicik bir oğlum olmustu hersey bitti sanki bi anda o kadar güzel bir duygu ki yaşadığım bütün ağrılar bitti :) ilk 15 gün benim için zor geçti şükür annem ve eşim yanımdaydı bana hep yardımcı oldular zamanla oğluma da alıştım ağrılarım çok olduğu için ilgilenemiyordum elhamdulillah şimdi oğlum 24 günlük ve hersey daha da güzel oluyor rabbim isteyen herkese nasib etsin biraz uzun oldu hakkınızı helal edin merak ettiğiniz herseyi sorabilirsiniz ☺️🙏🏻💙