LtfiyeKarabacak
Kızlar merhaba
Kızımı 11 yıl önce normal doğurdum falat bir yıl önce oğlumu sezeryanla dünyaya getirdim
Şimdi 3 aylık hamileyim oğlum 17 aylık olduğunda 3 üncü doğumuds yapmış olucam Allahın izniyle öğrenmek istediğim şey sezeryandan sonra sıkıntısız bir şekilde normal doğum yapanınız varmı aranızda böyle bir niyetim var önerirmisiniz ?