Kizlar oncelikle merhaba 17 haftalikken serklaj oldum suan 23+5 hamileyim ve agrilarim oluyor cok oturunca ve yuruyunce en ufak seyde serklaj olan anneler ne durumdA agrilariniz varmi surekli yatmam lazim bnm sizde durum ne agri oluyomu ozellikle ozel bolgenizde