Büyüdükçe eskini at yenisini al yapmamak için büyüyen sallanan beşikten aldık. Anneannemizin hediyesi oldu. Bi de ilk 6 ay yanimda anne yanı beşıkte yatırmayı düşünüyorum Allah kismet ederse. Letgo dan aldık. Anne yanı beşiği çok az kullanılmış. Bütün parçaları çıkarilip yikanabiliyor. 6 ay sonra bizde letgodan satmayi düşünüyoruz sonra kendi beşiğinde yatırmayı düşünüyorum minigimizi 💕