Ebru04 Ya bende suan 38+5 im 3970 gozukuyor persembe gunu sezeryana alalim dedi kilolu iri bir bebek dedi normal olursa sıkıntı olur dedi o yuzden sordum makinelerin yanılma payida varya
Betul3425 Ebru04 karar sana kalmış tabi ama. Normal istiyosan ve çatın müsaitse deneyebilirsin. Ben 4.100 normal doğum yaptım ve çok şükür hiç bi sıkıntıda olmadı 🤷🏻♀️