Liyaa İyi gecelr hanımlar. Çatı mauyenesi den sonra sancısı başlayan ya da açılması olan var mı acaba? 39+2 olduk çok şükür ama hiç belirtim yok.🙄 Sizde durumlar nedir? Neler yapiyorsunz?
Mmeelliikkee Liyaa 37+2 de geçen cumartesi çatı muayenesi oldum pazartesi nişan geldi.. şimdi suyum geldi ve hastanedeyim 38+2 🥲
Liyaa Mmeelliikkee Cati mauyenesinden dolayı mi oldu peki? Doktor doğum başlatır gibi bişi söylemiş miydi?
Seymagedik Liyaa kegel egzersizi yürüyus oturma kalkma hareketi yapyrm hurma yyrm ılık sıcak duş aliyrm 2 güne 1 günde bı bazen