Benimde 1.5 yıl önce başıma geldiği için anlatmak isterim korkutmak İçin değil 3 gün lekelenme geldi acile gittim hep alttan muayene adiyorlardı zaten bta hcg düzgün ilerlemiyordu . 5 haftalıktı başladı bişey yok dediler yolladılar ne zaman kan şeklinde gelirse ozaman gel dediler gittiğimde zaten düşük başlamıştı . Kürtaja aldılar .aynısı olacak diye bişey yok. İnşallah olmaz yerleşme kanaması olabilir doktora gitmeyi ihmal etmeyin bol bol dinlenin . Tekrar yazıyorum korkutmak amaçlı ile değil yazdıklarım allahım sağlıkla gebelik geçirsin . Düşük olduğu zamanda sağlıklı olmadığı İçin düşüyor diyor doktorlar