Asrinbaby Sumeyye12 bu arada benimde sekerim yok ama yapı meselesi sanirim bende anlamadım 😂 aslında 3600 kilosu da fazla değil ama 2 hafta onde
Sumeyye12 Asrinbaby galiba bebislerimiz biraz iri olacak eyvahhhh nasil normal doğuracaz bilmiyorum ve sezeryana karşı olmama ragmen hayirlisi diyelim artık hangisi bebek icin uygunsa oyle yapariz artık😒
Aysenaz Sumeyye12 yok cnm haftasında yaptırdım devletteki doktor şeker normal dedi gönderdi bide özele gideyim dedim o doktor sınırda çıkmış dedi tekrar açlık şekerine baktı o zamanda sınıra yakın cıktı
Deletedmom82 Sumeyye12 canım aynı durumdayız benim de son adet tarihime göre 25 haftalığım ama ultrasona göre 21
Derinsuveannesi Sumeyye12 rica ederim canım önde olması da kötü bişey değil korkma sadece iri bebiş oluyor benimkide iri bebiş