BaLLikom44 Sağ kalçada sürekli ağrı oluyor uyluk kemiği oluyor sanırım :( oturup kalkarken yürüken fena ağrısı var acaba neden oluyor bilgisi olan var mı 20+3 haftalık gebeym :(
Dilara0638 BaLLikom44 bebek baskı yapıyordur artık ben 34+2 yim bir haftadır sol kalça ve bacak ağrısından ölüyorum doktorun magnezyum başladı mı sana ?
Dilara0638 Merall12 çok doğru benimde iç karnım çok büyük 8 aylık olduk hala göbeğim küçücük ama içerde fazla baskı olduğu için kalça ve bacak ağrısından duramıyorum artık🤦♀️
BaLLikom44 Merall12 benimde 5. Aydayım ama hiç kimse anlamıyor hamile olduğumu kendi göbeğim var sadece iç karnım var sanırım :) ama fena ağrım oluyor bacakta
BaLLikom44 Dilara0638 başladı ama kullanmadım yarından itibaren tekrar kullanayım suda eğitilen bir ilaçtır bana verdiği
Merall12 Dilara0638 bende 30.haftama girdim ama karnım yok bazen olsa keşke diyorum çünkü sırt ağrıları 2 katına çıkıyor böyle
Dilara0638 BaLLikom44 banada şase olandan verdi 16 haftalıkken başladı içemedim tadı çok kötüydü sonra hap olanına geçtim şimdiye kadar iyi geliyordum ama biraz ihmal ettim içmeyi bu sefer çok şiddetli ağrı başladı günde 2ye çıkardık bakalım toparlayacak mı
Dilara0638 Merall12 evet bende aynısını düşünüyorum göbek olsa dışarı çıksa daha rahat olurdu sanki böyle içerden aşırı bi baskı var
BaLLikom44 Merall12 yaa en azından çatlak az olur değil mi ? İç karın fazla çıkmadı daha 21. Haftaya giricez neredeyse